Dažniausiai užduodami klausimai

APIE AIKŠTELĘ:

Kaip mus rasti?

ekoParking automobilių stovėjimo aikštelė yra įsikūrusi Vilniuje, Dariaus ir Girėno g. 53, vos už ~650 metrų nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto.

Žemėlapis

Ar ekoParking automobilių stovėjimo aikštelė yra arti Vilniaus oro uosto?

ekoParking automobilių stovėjimo aikštelė yra įsikūrusi ~650m nuo Tarptautinio Vilniaus oro uosto, vos 7min kelio pėsčiomis iki išvykimo terminalo.

Žemėlapis

Ar ekoParking automobilių stovėjimo aikštelės paslaugomis galima naudotis visą parą?

ekoParking automobilių stovėjimo aikštele klientai gali naudotis visą parą ištisus metus.

Ar ekoParking automobilių stovėjimo aikštelė yra saugoma?

ekoParking automobilių stovėjimo aikštelė nėra saugoma, tačiau yra aptverta ir stebima vaizdo kameromis, taip pat yra fiksuojamas kiekvieno automobilio įvažiavimas bei išvažiavimas.

REZERVAVIMAS:

Koks yra minimalus užsakymo terminas?

Minimalus užsakymo ir apmokėjimo terminas yra viena para, žinoma, išvažiuoti iš aikštelės galite ir nesibaigus rezervacijos terminui.

Kokiais būdais galima rezervuoti ir apmokėti už automobilio stovėjimo vietą?

Rezervuoti automobilių stovėjimo vietą galima tik internetu, mūsų interneto svetainėje www.ekoparking.lt. Į aikštelę įleidžiami tik tie klientai, kurie rezervavo stovėjimo vietą, už ją apmokėjo ir gavo rezervacijos patvirtinimo laišką.

Už automobilių stovėjimo paslaugas galima sumokėti tik internetu, naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: SEB, Swedbank, Luminor, Citadele, Šiaulių Bankas, Revolut, N26, Medicinos Bankas, Paysera. Mokant už paslaugas elektroninės bankininkystės sistemoje, mokėjimo informacija sugeneruojama automatiškai. Prašome sekti apmokėjimo vedlį.

Taip pat už automobilių stovėjimo paslaugas galima sumokėti bankinėmis koretelėmis: VISA, VISA Electron, VISA Virtual, MasterCard, Maestro. Prašome sekti apmokėjimo vedlį.

Ką daryti jeigu po apmokėjimo už paslaugas negavau rezervacijos patvirtinimo el. laiško?

Jeigu, atlikus mokėjimą, per 30 min negavote el. laiško su rezervacijos patvirtinimu, prašome pasitikrinkiti el. pašto “Šlamšto” katalogus („Junk/Spam”).

Jeigu ir nurodytuose el. pašto kataloguose nėra rezervacijos patvirtinimo laiško, prašome susisiekti su mumis el. paštu – [email protected] arba tel.: +370 615 92256.

Ką daryti norint pakeisti automobilio valstybinį numerį ar rezervacijos datas bei laikus?

Keisti automobilio valstybinį registracijos numerį galima vieną kartą likus ne mažiau nei 48 valandoms iki rezervuotų paslaugų termino pradžios, parašant el. laišką – [email protected].

Keisti paslaugų rezervavimo datą bei laiką galima vieną kartą mūsų interneto svetainėje www.ekoparking.lt/mano-rezervacija likus ne mažiau nei 48 valandoms iki rezervuotų paslaugų termino pradžios, bet tik jei stovėjimo aikštelėje yra laisvų vietų. Pakeitus paslaugų rezervavimo termino pradžią ir/ar sutrumpinus paslaugų trukmę, minimali mokama kaina už paslaugas yra lygi pradiniai pinigų sumai, nurodytai rezervacijos patvirtinimo laiške.

Ar galima atšaukti rezervaciją?

Rezervacijos atšaukimas nėra galimas, ir sumokėti pinigai nėra grąžinami. Taip pat jeigu aikštelėje automobilis stovėjo trumpiau nei nurodyta pirminėje rezervacijoje, sumokėtos sumos skirtumas nėra grąžinamas.

Kaip gauti sąskaitą faktūrą?

Norint gauti sąskaitą faktūrą, rezervacijos metu būtina pažymėti langelį „Gauti sąskaitą-faktūrą“ ir užpildyti prašomą informaciją.

NAUDOJIMASIS AIKŠTELE:

Kaip įvažiuoti/išvažiuoti į/iš ekoParking automobilių stovėjimo aikštelės?

Norint įvažiuoti į stovėjimo aikštelę, prašome atlikti šiuos veiksmus:
1) Rezervacijos patvirtinimo laiške nurodytu laiku atvažiuokite prie aikštelės įvažiavimo;
2) Sustabdykite automobilį, kurio valstybinis registracijos numeris yra nurodytas rezervacijos patvirtinimo laiške, prie įvažiavimo užtvaro ties STOP ženklu;
3) Palaukite, kol numerių nuskaitymo sistema nuskaitys automobilio valstybinį registracijos numerį;
4) Pakilus kelio užtvarui, įvažiuokite į stovėjimo aikštelę.

Norint išvažiuoti iš stovėjimo aikštelė, jei transporto priemonės stovėjimo laikas neviršija rezervacijos patvirtinime nurodyto termino, prašome atlikti šiuos veiksmus:
1) Sustabdykite automobilį, kurio valstybinis registracijos numeris yra nurodytas rezervacijos patvirtinime, prie išvažiavimo užtvaro ties STOP ženklu;
2) Palaukite, kol numerių nuskaitymo sistema nuskaitys automobilio valstybinį numerį;
3) Pakilus išvažiavimo užtvarui, išvažiuokite iš stovėjimo aikštelės.

Ką daryti, jei atvykus nepasikelia užtvaras?

Jeigu kelio užtvaras nepasikelia įvažiuojant arba išvažiuojant, tai galėjo nutikti dėl šių priežasčių:
1. Įsitikinkite, kad Jūsų automobilio valstybinis numeris yra švarus ar nėra kitaip pažeistas.
2. Jei dėl automobilio padėties jo valstybinis numeris yra nenuskaitomas, pasistenkite privažiuoti taip, kad numerių nuskaitymo sistema galėtų juos nuskaityti.
Jei šie patarimai nepadeda, prašome susisiekti su mumis tel.: +370 615 92256 arba el. paštu – [email protected].

Ką daryti iškilus kitiems netikėtumams?

Iškilus kitiems netikėtumams, susisiekite el.paštu – [email protected] arba telefonu +370 615 92256.

Ar galima atvykti ankščiau nei rezervacijoje nurodytu laiku?

Į aikštelę Jūs galite įvažiuoti iki 59 min. anksčiau nei rezervacijos patvirtinimo laiške nurodytą termino pradžia.

Ką daryti, jeigu vėluojate išvažiuoti iš automobilių stovėjimo aikštelės?

Jeigu Jūs vėluojate išvažiuoti iš automonilių stovėjimo aikštelės trumpiau nei 59 minutes, papildomai už automobilio stovėjimo paslaugas mokėti nereikia, bet jeigu Jūs vėluojate išvažiuoti iš automobilių stovėjimo aikštelės ilgiau nei 59 minutes, prasitęsti rezervaciją ir sumokėti už papildomas paslaugas galite mūsų interneto svetainėje: www.ekoparking.lt/mano-rezervacija.